Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2013 15:26 - "Ако искаш да свалиш мъж ... покажи му циците си" ?!
Автор: dkostadinowa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2022 Коментари: 3 Гласове:
-1

Последна промяна: 27.06.2013 15:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Коментарът относно предишния ми пост ме накара да се замисля, дали пък не е така?!
Любовта е странно нещо и предполагам повечето представителки на нежния пол са силно заети в търсенето на идеалната приказка. 
Разглеждайки няколко клипа в YouTube, случайно попаднах на поредица от аматьорски такива, на който  мъже от различни раси и краища на света предлагат брак на половинките си. Оказа се,че тази секция е доста голяма и станах свидетел, макар и косвено, на невероятно романтични предложения. И така се зачудих дали това се случва и в България. Българските мъже не са известни с романтичния си дух и жестовете, но пък останах изключително изненадана, когато открих няколко клипа, направени на родна земя. 
Преди време се смятах за романтичен човек, гледах обикновените любовни драми,комедии или каквото там ги характеризират и си мислех колко хубаво ще е да ми се случи това ... и това ... оооо и това ще е много сладко. Обаче се оказва,че въобще не съм от този тип! Случи се така,че бях главно действащо лице в няколко романтични прояви, но реакцията ми не беше такава каквато си я представях. Просто не можех да го контролирам. :D По филмите дават щастливи двойки, наслаждаващи се на изгрева на брега на морето или прекрасен мъж,чакащ пред входната врата с букет цветя в дъжда и всякакви такива глупости, но никой не ти казва,че изгрева, мамка му, е страшно рано сутринта, а на брега на морето по това време не е особено ... ъм ... топло! Представете си картината на прекрасен морски бряг в известен български курорт, пейка, на ръба на пясъка и прекрасен мъж....мда, а сега си спомнете,че има бриз,а сутрин той е ужасно студен и миризмата на море, за някои хора може да  е прекрасна, но нека си признаем - аромат на водорасли, смесен със смрад на канал не е най-приятното нещо на света! За да приключа с тази цветна картина ще добавя и подпухнакло момиче, мечтаещо за топлото легло, зъзнещо в ръцете на невероятния младеж, който явно настояваше,че нещата ще се променят и цялата тази тъпотия ще стане по-приятна! 
Следващото клише с мъжа в дъжда с букет цветя. Ами ... какво да кажа беше се постарал доста, но пък ме чака 20 минути на студа, а и си валеше доста сериозно. Най- нелепото нещо всъщност не беше и това. Хах прехвърлям ви на друга сцена, докато романтикът си виси долу пред вратата на входа... та, представете си момичето в трескава подготовка за среща. Всичко както си му е реда - паника, или пеперуди както искате му казвайте, грим, пола, висок ток. После величественото слизане по стълбите се превръща в ад, в който си мислиш само да не падна, само да не падна. И на финала вече остават 4 -5 стъпала и с усмивка на лице си каваш "Ехаааа оцелях и този път", когато последва прекрасно падане с плонш :D да да бях добре, никой не видя, не се потроших, но пък бях в "прекрасно" настроение. Когато за пореден път телефона ми иззвъня, изпсувах няколко пъти тихичко и закоцуках към входната врата. За моя изненада той стоеше там с доста ядосано изражение (очевидно защо...все пак 20 минути не са малко) и се започна с разговора на тема "До кога ще те чакам?". Видях букета, но бях толкова заета да мисля,че таксито,което бях извикала ни чака, докато ние се караме и това ме накара да се почувствам малко неудобно и казх,че ще довършим разговора, когато пристигнем и е по-добре да се качим в таксито. Вечерта не завърши много след като излязохме от таксито...но пък беше като от филмите хахах с демонстративно изхвърляне на цветятаа в най-близкия кош и грандиозен скандал, в който аз се опитах да обясня, че макар и плановете му да не са се изпълнили това няма значение, защото пак ще си изкараме добре...може би не точно с тези думи, но .... накрая той демонстративно си тръгна и ме остави в 11:30 да се прибера сама. 
 Разказвам всичко това, за да стигна до въпроса, който си зададох и днес ... " Какво повече да искаш?!" Романтиката днес не е особено ценена (както забелязах от коментара), но пък не е нужно да си романтичен, за да си кавалер. Често го чувам и в разговори на приятели, които кроят планове за "забиване на мацки", но това са лъжи, скалъпени само заради едното чукане. Старанието е само в началото. 
 Бях на обмен в съседна страна с различна култура... да да Турция е. И там имах възможността да наблюдавам невероятни за мен неща. В големите им шопинг центрове нямаше гримирани до неузнаваемост жени,облечени оскъдно и хвърлящи примамливи погледи на мъжете, а по-скоро обратното. Тогава попитах защо е така? Обяснението беше просто - тук мъжете преследват жените, трябва мъжете да изглеждат добре,за да привлекат вниманието на жената. Противно на всички неща, които бях чувала за тази страна, там жените се почитат. Макар и радикална колтурата им възпитава у мъжа кавалерство, уважение и любов към жената. След този разговор се сетих и за животинския свят- нима там женските са богато окрасени и намерени, ами не! Мъжете са се превърнали в страхливци! Поканете ги тия жени някъде, поемете инициатива малко!
 И наистина ли си представяте, че ако отидеш при някого и си покажеш циците, той автоматично ти пада в краката и те моли да се омъжиш за него!? Не мисля :) 


Тагове:   мъже,   жени,   секс,   цици,   любов,   романтика,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. showbiz - Значи,
27.06.2013 16:15
аз посочих лесният, бързият и безболезнен вариант. Иначе, разбира се, може да се мине и по стандартният път - запознаване, превземки, "кафенце", още малко превземки, правене на недостъпна от нейна страна, правене на голямата работа от негова, отново щипка превземки, и в края на крайщата пак се стига до там с показването на циците.
цитирай
2. minevv - da
18.02.2014 15:38
женски самозаблуди
цитирай
3. vmir - Уф, работата не е в циците, а в показването.
25.10.2018 15:17
За да съм още по-ясен - в начина на показването. Бързото цялостно показване може да смути и обърка всичко. Бил съм луд по много красива жена, а тя ме е отблъсквала с успешните се усилия да изглежда още по-ослепително красива. Пародоксите са много, но май всичко се свежда до очакванията и адекватния им отклик. Изгревът не навсякъде е студен, наскоро бях на такова място и си е точно според романтичните представи и без гореспоменатите миризми. Чакал съм в дъжда и повече от 20 минути без да ми се разваля настроението, но и съм беснял за много по-малко, всичко зависи от предисторията и преливането й в настоящето. Ех, любов, любов, как париш кат горещ картоф...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dkostadinowa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20211
Постинги: 9
Коментари: 14
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930